poniedziałek, 23 listopada 2015

Brak weny ;cc

   Jeeej, wstawiam wam tu takiego Czkawkę, który wygląda, jakby się chciał z czegoś wykręcić, bo tak właśnie wyglądam :( nie zapomniałam o Was, wierzcie mi, cały czas myślę, dodaj coś na Czkastrid ale w tym problem - nie wiem co!

   Tak jest, kochani, Waszą biedną Just trafiła w końcu choroba oznaczająca brak spójności w dziele artystycznym, czyli po prostu absolutny brak weny i pomysłu!! :( tłumaczyłam już się toudiemu na drugim blogu (tak wiem, powinnam tutaj) bo myślałam że mi to minie, ale najwyraźniej Just musi zebrać myśli :/

   Tak więc nie zamartwiajcie swoich smutnych mordek, albowiem mam dla Was mega niespodziankę, którą mam nadzieję ukazać Wam kiedy tylko skończę (hehe) mojego bloga ;) mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

   A tymczasem zapraszam na resztę blogów, których na razie nie odstawiam bo dzięki Bogu nie mam w nich braku pomysłu, tak jak się stało z tym blogiem:

http://moja-droga-swiadectwo.blogspot.com/

http://wielka-szostka-we-re-heroes.blogspot.com/

   W tamtych staram się być na bieżąco, myślę też o stworzeniu kontynuacji pewnej książki o nazwie Eragon, ale wciąz pracuję nad tym pomysłem. priorytetem jest na razie Hiccstrid :3


   Tak więc trzymajcie się i niech mnie Thor je"nie za przeproszeniem swoim piorunem, jeśli o Was zapomnę ! Do mojej następnej weny twórczej, która mam nadzieje pojawi się wkrótce.


49 komentarzy:

  1. Jeśli brak ci weny, to zawsze możesz kogoś zabić. Hahah, (moje niepowtarzalne poczucie humoru nie znika nawet w tak smutnych chwilach. ( jak brak ci weny to trochę ci ją pożyczkę, bo narazie mam jej dużo, Jednymisłowy zapraszam na ( tatatarara (fanfary) niestanandardowa.blogspot.com) (Hero wpadła i się nie zawiodła, może ty też będziesz zadowolona)
    Papa
    Keep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hero wpadla i sie nie zawiodla? sprawdze to! :D

      Usuń
    2. Ja chyba też, skoro Hero tak chwali :DD hahaha

      Usuń
    3. Serio? Ja tu promuję się od paru rozdziałów, a gdy tylko wspomnę o Hero to od razu wszyscy wio, bo,bo, bo tak (wypowiedziane niby urażonum tonem, hah moje poczucie humoruciągle nie znika)

      Usuń
    4. Ej no, od razu mam głupawkę. Kurde, widzisz Keep. Coś znaczy mój nick w świecie blogosfery. "Hero" - i kazdy juz wie o kogo cho xd Hahahaha, pierdziele, ile musze komow tutaj nadrobić! A Just, osobny co do posta, tez dostaniesz! :*

      Usuń
  2. JUUUST sa 4 historie w kturych jestem zakochany po uszy: JWS, Percy Jakson,W6 i ERAGON wiec bede bardzo szczesliwy jesli najlepsza blogerka na internetach zacznie pisac kontynuajce dzidzictwa i jesli tak bedzie to laskawie moze cie nie zabije na odpuszczanie na tym blogu:) a tak serio to rozumiem zycze weny i pozdro JESTES NAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toudi ma racje. A według mnie najlepszym zakończeniem jest
      As umiera wydając na świat potomka, a Hiccy umiera z tęsknoty po 2 dniach. ( wiem, dość mroczna wizja, ale wtedy nie będzie niedosytu, bo wszystko jest skończone, a najlepiej nie kończyć.)

      Usuń
    2. Och, a bałam się, że Eragona czytałam tylko ja :D zobaczymy, może coś wymyślę;))

      Usuń
    3. Keep nie!!!! Oni nie mogą umrzeć :( no proszę Cię muszą jeszcze wychować potomka i dopiero wtedy kaput :**

      Usuń
  3. Keep Calm, nwm co bierzesz, ale bierz połowę hahahahhh a tak wgl to fajny pomysł ale gryzie się nieco z moim pomysłem :> tak, wiem że mordowanie As jest teraz na topie (dzięki, Hero) ale ja jej nie zabiję bo to jedna z nielicznych osób w JWS która ma jaja *sory, Czkawka :D ale że nasz wódz prędzej czy później będzie miał następcę to jednak nieco się ten fakt kłóci z moją tezą hahahha ojej, nie powinnam pisać komów po 8 h lekcji i 2 h teorii kursu na prawko :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się gryzie, to załuż kaganiec. Ci ja biorę? Sama nie wiem, może to przez cole z biedronki, a może przez to, że naczytałam się blogu Hero i Chi i samej Hero? Ale jednak to chyba ja nic nie brałam, tylko, tylko to ja! ;)

      Usuń
    2. Hero demoralizuje ludzi.... ;_; :D

      Usuń
    3. Dokładnie Smile, dokładnie (de javi) Za mrocznie, no od razu za mrocznie, ludzie sorry, ale śmierć kończy, no chyba, że zmartwystaną jak u Hero. A właśnie widzieliście Hero? Coś ją pogadanka mija.

      Usuń
    4. Chcesz zobaczyć As w roli matki ? XD Więc nie zabijaj :P i nie wiem czy Czkawka by wytrzymał...Ale w końcu jego żona urodziła syna/ córkę, więc nie wiem, czy dołączył by do ukochanej w Valhalli xD Poza tym, Just nam tego nie zrobi, prawda ? :> No A Mel też by za dużo przeszła... Nie będę pisać bo do szkoły czas. :(

      Usuń
    5. Kurde mija mnie pogadanki, bo ze szkoły przyszłam dopiero. Bo to pewnie w nocy Just dodała, a my i ta w nocy pisałyśmy, bo spać kurde nie mogłam, ale never mind! Just, spoczko, nmzc ;* ahahah kurrde co to za zmowa? Juz nie zabijam As, ani innych - narazie hahaha xd ej, ej, ej! Smile, nikogo nie demoralizuje, ludzie bez przesady xd hahaha nie no, może masz racje!

      Usuń
    6. Smile, w sumie As już jest w roli matki, ale zaczynacie zapominać, że ostatnie słowo ma Just, (spokojnie, już u siebie zabiłam, więc na razie starczy)

      Usuń
    7. Owszem, As już się sprawdza, ale Mel ma już 8 lat. Maleńkie dziecko, które nie daje spać to co innego....No tylko na to czekać w rozdziałach Just ^^ Ciekawe czy Mel będzie zadowolona z rodzeństwa ^^

      Usuń
    8. Wiesz, w sumie mnie też to ciekawi. Z jednej strony Mel jest bardzo odpowiedzialna i na pewno zaakceptuje nowego bobasa w domu; z drugiej strony każdy, ale to każdy był chociaż raz zazdrosny o młodsze rodzeństwo więc.

      Usuń
    9. Ja myślę, że Mel będzie czuć się odrzucona... Just, nie czytaj lepiej tych głupot xD Ja nie byłam zazdrosna, w końcu jestem najmłodsza :3 ( Ps niezły spam ) :D

      Usuń
    10. Hahahaha, spoko, raczej nie będzie z tym problemu :pp

      Usuń
  4. Eragon <3 Książka i film. Nie chce jakoś przekręcać, ale to chyba nastolatek napisał. :) Pomysł fajny, tylko czy miałabyś czas. W ogóle i tak BARDZO BARDZO Cię podziwiam. No kobieto, Ty się uczysz pisząc bloga czy jak ? Tyle blogów szkoła i życie prywatne ;_;

    Keep- zdecydowanie za mrocznie! Oo As nie ma umrzeć, Just nie słuchaj jej ! XD. Ja jestem święcie przekonana, że zakończenie zawali nas z nóg i że szczeny będziemy zbierać zbierać podłogi przez tydzień. :D
    Kochana Just. Nie przejmuj się brakiem weny. Każdy to ma :) A jak ci to minie, to na pewno wynagrodzisz to nam. :D
    pomyślnych wiatrów i weny i czego tam se zażyczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu wszyscy zadają pytanie typu ,, co ty bierzesz? " Co już poćpać sobie w spokoju nie można, tylko każdy chce się sztachnąć, ale jak chcecie to podam wam namiary :)))))))))
    czkastrid-na-zawsze-razem.blogspot.com
    nigdyniebedziedobrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam dobrze bloga Hero jak i samą autorkę. Jakiś czas temu wspominała, że doda rozdział :D Ale lepiej zapytaj o to sama. Jak zawsze mogę coś przekręcić xD :D

      Usuń
    2. Że niby ja mam na swym blogu składy jakiś prochów? Hero, od że się zdania nie zaczyna, ja taka polonistka, takie błędy popełniać. Hahaha xd ale nie mam żadnej amfy ani marychy, hahaha xd I tak Smile, w niedługim czasie jeszcze tygodnia dodaje nowy rozdział, a w nim, przygotujcie się na jednym słowem masakrę i to taka prawie że dosłowna! :*

      Usuń
    3. szykujesz masakre i dziwisz sie ze pisza ze u cd pelno trupow hahahaha

      Usuń
    4. To też mówię "masakra" nie oznacza samych trupów. Wasza Hero wróci po urlopie z jeszcze bardziej powalonymi pomysłami i daje sobie szlaban. Do rozdziału 40 - koniec z zabijaniem! Hahahaha mam nadzieje!

      Usuń
    5. Boże, niby piszą tu sami blogerzy, a wyobraźni od krzty nima. Nie chodzi mi o to, że bezpośrednio jakieś dragi są, tylko wasza twórczość wprawia mnie w euforię i głupawkę.

      Usuń
  6. ludzie chcecie wiedziec co wciaga keep to wpadnijcie na jej blog i wrzystko zrozmiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę chcesz robić Eragona? To cudownie!!! Tyle możliwych zakończeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie paczaj na ten zdechły film, który do niczego nie pasuje... Mam nadzieję, że będziesz kontynuować całą serię "Dziedzictwo", bez wyłączenia reszty :D
      I tak, Paolini napisał Eragona w wieku 15, bohater miał się nazywać Kevin, ale wyszedł Eragon. Resztę napisał (chyba) w pełnoletności 😎

      Usuń
    2. Taak, chcę przede wszystkim połączyć Eragona i Aryę bo całą serię na to czekałam a Paolini zrobił nam okropnego suprajsa i skończył tak naprawdę na niczym w delacjach Arya-Eragon więc gdyby nie to że chłopak ma kontynuować serię (pewnie jak będzie wieku Martina) to urwałabym mu za to łeb :((

      Usuń
  8. Teraz wreszcie mogę dodać koma właściwego. Just ja cię rozumiem, tak jak wszyscy. Ja miałam taki czas i dlatego postanowiłam iść na urlop i to było najlepsze rozwiązanie dla tego opowiadania. Uporządkowałam swoje sprawy, napisałam do przodu dwa rozdziały, zmieniałam szablon i wystrój. Teraz będzie tylko lepiej, więc kochana nie przejmuj się i pisz kiedy znajdziesz czas i ochotę. Nic na siłę, a po za tym tu juz wiesz bo wczoraj ci pisałam. :*
    Odmeldowuje się przedstawicielka fanów Just Dreamie, Hero. SuperHero ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cie uwielbiam twojego bloga i codziennie wieczorem go czytam ❤ oby twoja wena powróciła szybko bo ja nie przeżyje bez twojego bloga :c życze ci aby miałaś tej weny tyle abyś napisała z 5 razy tyle co do tej pory i niech siła Thora Odyna i Bogini Frigg cie wspomaga Oby jeszcze długo Walkiria na tego bloga musiała czekac ❤❤
    Kocham cie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cie uwielbiam twojego bloga i codziennie wieczorem go czytam ❤ oby twoja wena powróciła szybko bo ja nie przeżyje bez twojego bloga :c życze ci aby miałaś tej weny tyle abyś napisała z 5 razy tyle co do tej pory i niech siła Thora Odyna i Bogini Frigg cie wspomaga Oby jeszcze długo Walkiria na tego bloga musiała czekac ❤❤
    Kocham cie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Just, wiem o czy możesz napisać :
    a) romans Mieczyk & Tanya
    b) Wyścigi Smoków
    c) relacje mniędzyludzkie, czyli Jednymisłowy rodzinny wypad Hiccego, As i Mel ( licząc Szczerbola i Iskierkę)
    d) nam, czyjś przyjazd np. Cedirika (chyba tak się pisało, dobra mniejsza o to) i zwiedzanie Berk

    Wiem, wiem pożyczam ci wene, ale spokojnie, zwrócisz kiedyindziej.


    A właśnie zapraszam na nexta do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale keep przeciez jest zaplanowane: Dragon race,Przyjazd z wysp swiec i zgaduje ze durzo akcji z wykluciem smokow prawda??

      Usuń
    2. Zawsze można zrobic " odskocznie" :D

      Usuń
    3. Mieczyka i Tanyę planuję w przyszłości opisać, o to ty się nie martw ;) Szpadkę i Sączysmarka zresztą też :3 a relacje międzyludzkie mogą pojawić się w niespodziance, więc bądźcie ostrożni!! <3 :*

      Usuń
  12. Matko, ile ja komentarzy musiałam nadrobić XD Nigdy więcej xDDDD Ale pośmiałam się trochę :')
    Just, doskonale Cię rozumiem. Też mam problem z weną. ;c I nie słuchaj ich! As ma żyć i Czkawka ma żyć! Przecież to jedne z najlepszych postaci xD Ale tak czy siak, ostatnie zdanie należy do ciebie, więc to ty zdecydujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Rozalka, powinnam ciebie chyba utopić i spalić :( nwm, żadne inne gorsze śmierci nie przychodzą mi do głowy XD jak mogłaś odgadnąć połowę mojego pomysłu! normalnie foch 4eva, nie wiem jak ja to przeżyję, chyba skocze z mostu :cc ale jak to tak... miałam być nieprzewidywalna... łeee, moje marzenia legły w gruzach... ;C

      Usuń
  14. O właśnie ! Prawie bym zapomniała nie śmiej nikogo zabijać! ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jprdl czy wy serio nie macie innych tematow niz astrid w ciazy??? ja mam durzo lepszy pomysl dajmy just troche czasu wiecie jaka jest genilna wiec wkrutce sama nas czyms zaskoczy i to pewnie tak ze pospadamy z krzesel/foteli/luzek jak kto lubi

      Usuń
    2. Hahahahah toudi, chyba jednak nie :D

      Usuń