poniedziałek, 5 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Wybaczcie, że zawracam Wam głowę moją nominacją, a nie nowym rozdziałem ;D
Wielkie dzięki, Michasjowa Autorka :))


No więc tak:

1. Co skłoniło Cię do tego by założyć bloga?

   Piszę od jakiejś 6 klasy i zawsze chciałam wiedzieć, co myślą inni na temat mojego pisania. Szukałam blogów o Czkastrid, ale albo szukałam w złym miejscu, albo po prostu było za wcześnie i wiele takich blogów nie istniało. Potem zaświtało mi w głowie "kochana, napisz własnego". W ten sposób ja sama odnalazłam to, czego szukałam, a przy tym mogłam podzielić się tym z innymi :)

2. Piszesz spontanicznie, czy masz zaplanowaną fabułę?

   Spontan, spontan i jeszcze raz spontan. Martwicie się, że nie wiecie, co będzie dalej? Spokojnie, Wasza blogerka też nie xDD

3. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak, utrzymujecie relacje pokojowe, czy może wciąż się kłócicie? :D


   Mam, oboje młodsi: brat i siostra. Heheh, relacje pokojowe z rodzeństwem, jest coś takiego? :D Ja raczej nie znam takiego stanu :pp

4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
   Wyśmiejecie mnie, ale myślę nad studiowaniem teologii :)) Tak, Tala będzie katechetką :D Na razie trzymam się blisko Kościoła i raczej wątpię, żeby ktoś mnie od niego nawet siłą odkleił :))

5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

   Myślę, że pierogi mojej babci :dd uwielbiam ;33

6. Jakie są twoje marzenia?

   Zawsze kochałam śpiew, od takiego małego brzdąca. Chcę tą pasję w sobie rozwijać, bo naprawdę nie wyobrażam sobie, żebym miała to tak nagle porzucić.

7. Jeśli potrafisz, wymień kilka swoich wad.

   O, tego będzie wiele, mogę kilka z nich, ok? :) jestem leniwa, troszkę tak jakby aspołeczna, często mówię szybciej niż zdążę się nad tym zastanowić, mam typ takiego... "przywódcy"? Znaczy, mam silny charakter i często to góruje w moich przyjaźniach, bo jeśli trafię na taki sam typ charakteru to kłótnie są na porządku dziennym :D jestem też strasznie nerwowa :/

8. Uprawiasz sport?

   Teraz bardzo mało i strasznie nad tym ubolewam. Kiedyś, gdy zadawałam się bardziej z chłopakami przez pewien okres czasu to dużo grałam z nimi w kosza. Lubię tez pływać :)

9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?

   Haha, a to dobre. Matma :) Serio mówię. Uwierzcie mi, że jeśli jest się na ekonomie to dużego wyboru nie ma :D No bo co na przykład? Pracownia techniki biurowej? xdd

10. Masz ulubione zespoły/ wykonawców? Jakiej słuchasz muzyki?

   Ulubiony zespół: The Wanted. Po prostu ich kocham <3 :D
Mogę do tego dodać skrzypaczkę Lindsey Stirling, która także uwielbiam :)
A co do muzyki... pop, dubstep, dance i tu się pojawia niespodzianka... muzyka katolicka :D (nie zdziwcie się, są chrześcijańscy raperzy, zespoły reggae, jest tego masa, tylko trzeba wiedzieć co i gdzie szukać ;))

11. Opisz siebie w trzech słowa.

   Marzycielka. Poszukująca. Boga. :)

   To wszystko, wiem, że moja osobowość nie jest zbyt ciekawa, ale przynajmniej jakaś nowość na moim pustym ostatnio blogu :) nominację będę wysyłała w komentarzach, jak osoba, która mnie nominowała, nie, nie z lenistwa, po prostu moja kolejna wada: zapominalstwo. Pewnie wpisałabym kilka blogów tu, pod spodem, a potem chciała dodać jeszcze kilka, trochę bez sensu edytować post kilka razy, za każdym razem dodając nowe osoby :) Żeby było śmiesznie, tutaj dodaję pytania:

1. Twoje ulubione książki?
2. Masz jakieś zwierzę/chciałabyś/chciałbyś mieć?
3. W którym miesiącu się urodziłaś/urodziłeś?
4. Jakie są imiona twoich przyjaciół?
5. Ile masz lat?
6. Co robisz, oprócz pisania, w wolnym czasie?
7. Najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole?
8. Twój ulubiony nauczyciel to...?
9. Wybrana piosenka, z którą masz miłe skojarzenia?
10. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
11. Do jakiego kraju chciałabyś/chciałbyś pojechać?


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, linie są wciąż otwarte xDD piszcie w komentarzach, odpowiem na wszystkie ;)

7 komentarzy:

  1. Tez lubię skrzypaczkę Lindsey Stirling! :D Spontan zawsze w opowieściach jest potrzebny ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, może :D serio fajnie że znasz Lindsey ;33

      Usuń
  2. A napisze tutaj wszystko. Ostatnio trochę się obijałam, a tu patrzę 3 rozdziały u Ciebie. I nie, nie nudzi mnie to, lubię czytać bardzo bardzo, lubię to jak piszesz. Jest super! a niedługo sesja to mam mile odprężenie.
    Odpowiedziałam na pytania ^^
    Sama wstawiłam nexta, zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo, super, postaram się wpadnąć jak najszybciej ;))

      Usuń
  3. Czytam Twojego bloga od niedawna i bardzo mi się spodobał. Mam nadzieję, że dalej pojawią się takie super rodziały :). Sama piszę od niedawna, jak chcesz to wpadnij :) http://historiazberk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Award
    Szczegóły u mnie:
    http://dragons-evolution.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam bloga od 3dni i jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń